Kundereklamationer

Hvis du som kunde oplever, at et produkt fra Flügger afviger i forhold til det forventede, skal denne information registreres i vores reklamationssystem, så vi kan behandle din henvendelse bedst og hurtigst muligt.

Beskrivelse af afvigelsen
Vi har behov for, at du beskriver afvigelsen så godt som muligt. Til dette formål har vi udarbejdet en formular, der giver et overblik over de informationer, vi har behov for i forbindelse med reklamationsbehandling og årsagsanalyse. I visse tilfælde kan det lette sagsbehandlingen, hvis du har billeder, der dokumenterer afvigelsen, ligesom Flügger kan påkræve uddybende undersøgelser. Hvis det skønnes nødvendigt, vil vores lokale konsulenter eller en teknisk ekspert fra Flügger besigtige reklamationen. Jo bedre informationer Flügger modtager, jo bedre mulighed har vi for at behandle din henvendelse.

Du finder formularen her

Afklaring og afslutning
Vi bestræber os altid på at behandle og afslutte din reklamationssag så hurtigt som muligt via vores salgsafdeling eller den lokale butik, der understøttes af vores tekniske afdeling.

Med venlig hilsen
Flügger A/S
 

Find din nærmeste Flügger butik

map