Kontakt & support

Flügger er altid lige ved hånden. Du kan kontakte vores Produktsupport, få vejledning og materialer i nærmeste Flügger butik eller kontakte din salgskonsulent.

Produktsupport

Hos Flügger kan både arkitekter, malere og forhandlere få professionel vejledning af vores konsulenter i Produktsupport, som er veluddannede fagfolk. De tester og afprøver produkter og udvikler behandlingsforslag og har god praktisk og teoretisk erfaring med malerfaget. De besvarer alle typer faglige, tekniske spørgsmål om produkter, og rådgivningen omfatter også tapet, værktøj og tilbehør.

  • Vejledning ifm. besigtigelser, behandlingsanvisninger og dokumentation
  • Gode råd om materialevalg og fremgangsmåder
  • Gennemgang af dit projekt – gerne på stedet - så I sikrer effektivt og høj kvalitet
  • Assistere i forbindelse med dokumentation, udarbejdelse af behandlingsanvisninger, kvalitetssikring m.m.

Diverse brochurer, farvekort og farveprøver kan også rekvireres ved henvendelse til Produkt Support.

Telefon & åbningstider

Din salgskonsulent

Vi hjælper dig med alt fra produktspørgsmål, levering og vejledning omkring malerprojekter til det at drive et malerfirma. Vores vigtigste opgave er at hjælpe med at sikre dig effektivitet og høj kvalitet hele vejen igennem dine projekter. Vores salgskonsulenter hjælper hver dag malere i hele landet med bl.a.:

  • Produktspørgsmål & levering
  • Vejledning omkring malerprojekter
  • Vejledning om at drive et malerfirma

Vil du i kontakt med en salgskonsulent, så ring til Kundeservice på 70 15 05 15 for at få oplyst den nærmeste repræsentant for Flügger.

Din Flügger-butik

Vi er alle faguddannede og forstår, hvorfor effektivitet og kvalitet er vigtigt. En af de mange styrker i Flügger er vores netværk af butikker i hele landet - der er altid en butik i nærheden. Vi kan hjælpe med:

  • Produktspørgsmål & levering
  • Vejledning omkring malerprojekter

Kundereklamationer

Hvis du som kunde oplever, at et produkt fra Flügger afviger i forhold til det forventede, skal denne information registreres i vores reklamationssystem, så vi kan behandle din henvendelse bedst og hurtigst muligt.

Beskrivelse af afvigelsen
Vi har behov for, at du beskriver afvigelsen så godt som muligt. Til dette formål har vi udarbejdet en formular, der giver et overblik over de informationer, vi har behov for i forbindelse med reklamationsbehandling og årsagsanalyse. I visse tilfælde kan det lette sagsbehandlingen, hvis du har billeder, der dokumenterer afvigelsen, ligesom Flügger kan påkræve uddybende undersøgelser. Hvis det skønnes nødvendigt, vil vores lokale konsulenter eller en teknisk ekspert fra Flügger besigtige reklamationen. Jo bedre informationer Flügger modtager, jo bedre mulighed har vi for at behandle din henvendelse.

Du finder formularen her

Afklaring og afslutning
Vi bestræber os altid på at behandle og afslutte din reklamationssag så hurtigt som muligt via vores salgsafdeling eller den lokale butik, der understøttes af vores tekniske afdeling.

Med venlig hilsen
Flügger A/S

Find din nærmeste Flügger butik

map